Witam w naszych skromnych progach!
Przedstawiam Wam moje psy - Ozzy (Kadet Ozzy z Aresibo) i Drix (New Drix z Aresibo).

Ozzy jest Berneńczykiem z krwi i kości - urodził sie w mysłowickiej Hodowli Aresibo, podobnie jak jego kumpel Drix - który wyrósł na wzorowego przedstawiciela rasy Landseer.


niedziela, 26 sierpnia 2012

no i znów zdjęcia

... bo spacerujemy ile się da, póki pogoda dopisuje spacerkom :)
Ozzy zaczyna wyglądać jak berneńczyk :) czyli zaczyna obrastać futerkiem po wylince :) no i ciałka odrobinę więcej jest :)
a przez weekend była u nas Julia, szczególnie z Pitusiem znaleźli wieź



 a lanseer- jak to landseer - cierpliwość i szczerość to nadrzędne cechy tej rasy

i tak mile minął nam kolejny weekend...za tydzień Klubówka Landseerów, nasza trzecia - mam nadzieję, że szczęśliwa będzie ta trzecia wystawa i błyśniemy i olśnimy niemieckiego sędziego każdym Pitusiowym szczególem :D - trzymajcie kciuki (prosimy :D) !


 ps
 Julia ma talent do portretowania -  tym razem Pituś załapał się na portret :)

  bardzo mi się spodobał ten rysunek, Pitusiowi też :)

1 komentarz:

  1. Ozziorku, spóźnione życzenia ode mnie i Bisza. Zdrowia, zdrowia, zdrowia, byś jak najdłużej był ze swym Stadkiem oraz emanował urokiem, czarem, wdziękiem i szykiem. Żebyś pląsał żywiołowo po pagórkach radosnej zieleni, spoglądał melancholijnie, był ciągle niepoprawnie radosny w swym berneńskim jestestwie i z dumą nosił tę męską:D apaszkę:D Buziaki w nochal!
    Mam nadzieję, że Pitusiński godnie reprezentował swój portret:))) na klubówce;)
    Pozdrówki!
    Bisiowa&Bisz

    OdpowiedzUsuń