Witam w naszych skromnych progach!
Przedstawiam Wam moje psy - Ozzy (Kadet Ozzy z Aresibo) i Drix (New Drix z Aresibo).

Ozzy jest Berneńczykiem z krwi i kości - urodził sie w mysłowickiej Hodowli Aresibo, podobnie jak jego kumpel Drix - który wyrósł na wzorowego przedstawiciela rasy Landseer.


sobota, 4 czerwca 2011

2 lata

17.46 ...dwa lata temu o takiej godzinie odprowadziłam Drixona  na najdłuższy spacer ,spacer za Tęczowy Most - dwa lata a serce dalej krwawi ...


Stanowczy Psi Boże który jesteś w niebie
Dwa lata temu kazałeś Drixonowi przyjść do siebie

Mój Tricolor wspaniały, niezbędny, Kochany
Zasnął ciuchutko ..w moich dłoniach ugłaskany.

Łzy płyną na wspomnień tych smutne dni
Gdy chorobą zmęczone Psie ciałko trawiły złe sny.

Radość życia gasła w Nim i we mnie
A serce bolało i boli ... chyba zaraz z bólu  pęknie.

Kochany Drixonku - Naj,Naj z Bernów wszystkich
Spaceruj, skacz i biegaj po łączkach wieczystych
Ale komendy :'stój' i 'czekaj - pańcia idzie',wykonaj ,
Gdy i mnie czas będzie drogę ostatnią pokonać ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz